Klip video seks Mimi tersebar di Internet.


Filem 3GP belum ditayangkan tetapi Mimi (One Nation Emcee) mula resah memikirkan penyebaran beberapa klip video dalam Internet yang menyatakan ia adalah rakaman aksi seksnya.

Mimi atau nama penuhnya, Shamimi Amalina Norhisham, 25, berkata dia tidak menyangka ada adegan filem itu yang kini berleluasa tersebar di Internet dengan tajuk yang jelas memaparkan dia melakukan hubungan seks itu.

“Saya memang tidak tahu pasal penyebaran klip video itu kerana sudah lama tidak melayari Internet. Namun yang pasti, itu hanya sedutan lakonan saya. Klip itu antara adegan dalam filem Klip 3GP yang saya jayakan.

“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.

Menurut Mimi, kebanyakan aksi yang boleh dianggap lucah itu disunting supaya ia nampak seperti adegan sebenar, sedangkan sewaktu penggambaran, watak tambahan atau pendua digunakan supaya kelihatan seperti dirinya.
share

16 comments

  1. Anonymous says:

    Awak berkata "jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan" tetapi awak tidak sedarkah mendedah aurat,bercampur lelaki perempuan, bersentuhan lelaki perempuan yg bukan mahram itu adalah ditegah dlm agama dan lagipun filem2 macam tu tidak diajar oleh agama Islam...ada faham
    Osman

  2. Anonymous says:

    bertaubat sblm mati

  3. Anonymous says:

    yang minat sex tu memang orang jantan,macam kau tak ada nafsu....malaikat konon ,tapi yang buat maksiat tu orang pembangkang.

  4. Anonymous says:

    kalau PR yg perintah agak2nya makin berleluasa lah porno verai melayu...

    sekarang pun depa sebuk perjuangkan seks songsang mega dan disokong pulak pemimpin mereka ni, mau jadi hancur malaysia ni....

  5. angah says:

    Tak paham la, nape tiba2 plk ni masuk hal politik, bangang betul la korang ni

  6. Anonymous says:

    'tak ketepikan agama' ?? habis tu yang pakai dedah macam tak cukup kain tu memnuhi tuntutan agama ke ?
    yang berlakon macam laki bini pegang sana sini tu tak ketepikan agama ke ?

    tipulah kalau masa lakon tu tak gesel dan sentuh tetek atau tempat sulit kau ..mustahil kau tak ada nafsu! tengok muka pun semacam , hancurrr..
    kalau nak cakap pun biarlah betul , alahai namapun artis ! lakon siang malam ...

  7. Anonymous says:

    mimi, hangpa pkai baju tu pun x cukup kain dah tu... ini terang2 dah mengetepikan agama... jgn la kamu berpakian seperti perempuan2 zaman JAHILIYAH....

  8. Anonymous says:

    dah lakonkan adengan begitu pun boleh bercakap tentang maruah?. heran aku pelakon zaman sekarang ni. bila buat tak pernah pk. bila dah tersiar di internet ngelabah plak. mimi ingatlah walau pun atas dunia ni ko kata ko berlakon tapi di akhirat akan di nilai juga. malaikat kiri kanan ko tetap akan catit apa yang ko buat. pakaian ko yang kat atas tu ko kira meletakkan agama di tempat sepatutnya ke?. jangan bercakap pasal agama kalau ko jahil nak menafsirkannya. ingat mimi matlamat tidak pernah menghalalkan cara.

  9. Anonymous says:

    Fikirlah bagaimana azabnya ayah beliau di akhirat nanti disebabkan gagal mendidik anak dengan sempurna. bukan setakat ayah jer..emak pon sama. sebab tak menegur perangai anak yang tak reti-reti pakai baju yang sempurna...

  10. Anonymous says:

    Kepada yg rasa tidak pernah membuat dosa, silakan buat pengadilan terhadap isu ini. Sekian

  11. Anonymous says:

    ni semua pasal umno bn babi sial haramjadah bangsat yahudi barua pukibabi punya pemerintah...x tahu menilai film2 kat msia...umno bn memang babi sial yahudi haramjadah bangkai pukibabi.....mampos lah kau umno bn ....

  12. Anonymous says:

    Anonymous 21.58, kami orang crita ttg benda lain, yang kau ni mencarut carut macam lotong kena belacan ni kenapa. Kalau rasa otak dah nak gila ,,, banyak hospital untuk rawat otak kau tu sebelum jd sewel.

  13. Anonymous says:

    melayu sama melayu dah bertelagah.....xingat persaudaraan dlm Islam ka..insaflah.......wallahualam

  14. Anonymous says:

    Tetek dia macam dah lanjutlah...

  15. Anonymous says:

    Jangan fikir yang pakai seksi tu terdedah dengan gejala sex tapi yang bertudung lagi teruk atas tutup bawah buka

  16. Anonymous says:

    mimi oh mimi ... wa kenal lu, jgn jadi hipokrit.. jgn cakap islam sdgkan lu kaki mabuk dan kaki in-house parti dgn jantan2 dkt kk suatu masa dulu, lu lupa ke?? hehehee ..

Leave a Reply

Copyright 2014 UtaraNews.com - All rights reserved - .