0


Dah lama betul tak dengar khabar berita tentang pelakon Ako Mustahpa, kalau dulu wajah Ako selalu menghiasi kaca TV sebab pegang watak sebagai hero.. Kini, populariti yang dikecapi Ako dah pun tak ada..

Watak hero dah pun diganti dengan muka pelakon-pelakon baru, dah pun berumahtangga dan miliki 3 orang anak.. Ako dah pun makin ‘sihat’, nampak berisi dah Miss A tengok.. Bila dah ‘terjumpa’ pelakon lama ini, pelakon baru seperti Fahrin Ahmad dan Elly Mazlein ambil peluang untuk bergambar bersama..

Fahrin dan Elly tengah ada penggambaran untuk telemovie TV9 bertajuk ‘Bibah Bebel’ akan ditayangkan tak lama lagi.. Waktu tengah shooting dorang jumpa Ako, pasangan ini mengambil peluang nak menggambar bersama..

Fahrin dah muatnaik gambar tu kat akaun Instagram, dengan kapysen rindu dengan Ako sebab dah bertahun-tahun tak dapat jumpa.. Nak tunjuk muka Ako, tapi lain pulak yang peminat nampak.. hahaha.. Menerusi gambar itu, Elly dok sebelah Ako, nampak macam Elly rapat sangat dengan Ako..

Bergambar terlalu ‘mesra’ sampai nampak dada Elly macam dah rapat dengan badan Ako.. Ibu mengandung, uolls faham-faham sendiri la memang dada akan ‘kembang’ dengan susu.. So, nampak besar la sikit dada Elly tu, banyak komen lucah pasal dada Elly tu..

Dah tahu lepas bersalin dada tu tengah ‘mengembang’ jangan dok pakai baju ketat-ketat sampai nak bentuk dada ‘kembang setaman’ tu.. Kalau pakai tudung labuh tutup dada lagi bagus, dada ‘kembang’ pun orang tak tahu.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top