0

Amboiii! Sedapnya pasangan mangkuk ayun kat atas tu berpelukan sakan macam tu di bulan puasa yer.. Tak kira bulan puasa atau tidak, dorang sibukkan diri mengumpul dosa..

Tak hormat langsung bulan mulia ni! Inilah yang dikatakan ‘setan jadian’ yang mengambil alih peranan ‘setan asli’..

Golongan dorang lah merosakkan bulan mulia ni dengan perangai sumbang! Tak kira lah lelaki atau perempuan, kedua-duanya sama jer sengal..

Membiarkan nafsu menguasai diri sampai tak takut melakukan dosa! Selamba jer melakukannya tanpa rasa bersalah langsung!

Begitu jugak lah dengan pasangan di atas tu, berbulu jer mata Miss tengok dorang berpelukan sakan macam tu..

Ini kalau dapat tangkap dan kena sebat kat hadapan khalayak ramai, baru serik tak nak melakukan perangai tak senonoh macam tu lagi agaknya..

Korang lihat jer lah gambar dan kapsyen yang dimuat naik oleh minah kat atas tu, itulah cara dorang berbuka puasa..

‘Bagus’ betul cara dorang berbuka yer, ini ke ‘trend’ berbuka puasa sekarang ni?? Perlu buat ‘drama’ dulu sebelum berbuka, lepas tu dengan bangganya muat naik di media sosial..

Itu just takat gambar pra-jimak, lepas tu aksi seterusnya tak tahu lah yer.. Bangga betul dorang menayang maksiat yang dilakukan, dah tak takut balasan yang bakal diterima agaknya? Haisshhh! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top