0

Dengar macam menarik je... Betul ke buku yang bakal menggambarkan pemimpin utama DAP, Lim Kit Siang seorang yang anti-Islam dan anti-Melayu bakal diterbitkan?? Ura-ura menyatakan bahawa Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob mampu membuktikan ketua DAP itu bersikap rasis.

Wahhhhhhh.... Macam best je sebab sebelum ini kita semua dok main teka teki mengenai keperibadian sebenar Lim Kit Siang. Kalau kita tengok cara percakapannya sebelum ini memang sah menggambarkan dia sebenarnya seorang yang anti-Melayu dan anti-Islam... Tapi Kit Siang pulak yang tak mengaku.

“Boleh, saya akan buktikan. Satu buku pun boleh. Tentang ucapan-ucapannya.

“Apa dia buat selama ini. Tiada orang pun yang bila sebut Kit Siang, tidak kaitkan dengan rasis,” katanya.

Sebelum ini Ismail dicabar oleh Kit Siang supaya mengemukakan dan menyebut mengenai salah satu peristiwa sepanjang 50 tahun pemerintahannya dalam bidang politik... peristiwa yang boleh membuktikan Kit Siang benar anti-Islam dan anti-Melayu.

Hahaaaaa... Ingat takde ke bukti yang menunjukkan dirinya benar-benar rasis?? Jangan nak berlagak suci konon tidak pernah berdendam dan benci kepada orang Islam. Sedangkan sekutu Kit siang sekarang ini iaitu, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad  pun pernah sebut yang dirinya memang rasis.

Bukan setakat Mahathir je yang sebut orang tua Cina tu rasis malah ramai lagi dah tahu benar dengar perangai busuk Kit Siang... Semua orang cakap benda yang sama ja. Itu pun bukan main lagi konon suruh Ismail hentikan tohmahan jika tak mampu buktikan dia seorang yang rasis.

“Sahabat baik dia, Tun Mahathir dulu, dalam ucapannya dulu-dulu pun mengatakan Kit Siang rasis.

“Orang paling rasis dalam DAP memperjuangkan orang yang rasis dan sebagainya. Jadi apabila saya bercakap itu, semua orang bercakap perkara yang sama,” katanya.

Kit Siang punya anti-Melayu dan anti-Islam sampai boleh buat buku la... Dia punya kejahatan tu boleh buat buku cerita hahaha! Elok la kalau buat buku betul pun nanti cucu cicit Kit Siang boleh baca dan tahu pasal perangai buruk keturunan mereka. -TiraGomez/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top