1


Bersempena bulan Ramadhan yang disambut oleh semua umat Islam di Malaysia, tempat yang paling mendapat sambutan hebat adalah bazaar Ramadhan.. Hari pertama berpuasa tanpa suami, pelakon Fasha Sandha dah kongsikan video berpuasa bersama anak-anaknya..

Menerusi akaun Instagram, Fasha ada muatnaik video pergi bazaar bersama anak-anaknya dan keluarga.. Dari status ditulis Fasha, dia pergi bazaar sebab nak beli kuih-muih di bazaar, sepanjang berjalan di bazaar Fasha duk record video je..

Motif duk record video pergi kat bazaar Miss A tak tahu, nak tunjuk kat bekas suami pergi bazaar dengan anak-anak ja kot tanpa suami.. Hahaha.. Tapi, Fasha dah kena kritik dengan netizen sebab Fasha pergi bazaar tak pakai tudung..

Dah la orang berpuasa pergi bazaar tutup la aurat, dengan bangga Fasha pergi bazaar tak pakai tudung.. Ada antara netizen maki Fasha, dah la berpuasa tapi tak menutup aurat.. Lebih baik Fasha beli makanan di bazaar dan terus buka puasa..

Berpuasa tak dapat apa, sebab tak reti tak tutup aurat.. Dah la lelaki dok tahan makan dan minum.. Pergi bazaar jumpa pulak perempuan seksi nak beli makan tak reti tutup aurat.. 

Lelaki pula kena tempias dosa sebab dah tengok aurat perempuan tak tutup aurat ni..
Lain kali nak pergi bazaar pun tak payah sampai nak muatnaik video kat media sosial.. 

Pergi bazaar pun nak record video, kalau 10 orang perangai macam Fasha ni bila pergi bazaar.. Bertambah sesak la bazaar lepas ni..

Dah la bazaar ramai orang nak pulak kena hadap jem sebabkan perangai manusia jenis nak record video ni.. Tahu la artis pun, tak pernah pergi bazaar tapi tak payah la sampai nak record.. Tempat dah sesak macam tu pun nak record.. - MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

  1. Benda yg puan fasha tu buat tu tak elok dari segi ajaran islam.. betul.. TAPI nak bandingkan dengan x perlu nak puasa dah jadi x betul.. salah dia dengan tuhan sebab dia x pakai tutup aurat.. tapi tuhan maha pengampun. SALAH kita mengeji dia nak mintak ampun dgn saper..? Sama2 kita doakan kebaikan bagi setiap hamba tuhan yg ada iman di hati kendatipun sekelumit..

    ReplyDelete

 
Top