3

Tuudiaa! Mantopnya body minah tu yer, bikin lelaki gatal tak kelip-kelip mata memandangnya.. Mana tidaknya, minah tu baik punya ‘belanja’ pemandangan ‘menarik’.. Inilah fesyen ‘menayang body’ yang menjadi kesukaan wanita sekarang, betul tak??

Walaupun bertudung litup tapi pakaian ketat yang dipakai dah mencacat penampilan sebagai seorang muslimah! Ini ke cara pemakaian yang sempurna untuk menutup aurat?? Kalau siapa kata ya tu, mesti jenis memakai pakaian macam tu jugak noh..

Korang lihat jer lah gambar minah di atas tu, terjojol baik punya bentuk dia punya nenen.. Dah lah baju yang dipakai tu jarang dan muat-muat badan dia jer, lepas tu pakai pulak tudung singkat macam tu.. Sengaja jer nak tayang ‘aset’ mantopnya tu kat tetamu-tetamu yang hadir.. Tak malu langsung!

Miss pun hairan lah, kenapa lah setengah perempuan suka sangat nak menonjolkan benda yang menarik perhatian macam tu yer?? Tahu tak, pemakaian macam tu boleh mencetuskan kejadian yang tak diingini berlaku seperti cabul.. Tak takut ke??

Lagi satu tu, suka ke kalau lelaki lihat tubuh korang dengan pemandangan yang penuh ‘bermakna’?? Bila lelaki memandang korang semacam, mula lah korang nak mengatakan dorang gatal dan tak senonoh bagai lah..

Tapi korang sedar tak yang korang sendiri tarik perhatian dorang dengan pakaian ketat yang dipakai?? Betul tak apa Miss kata?? Kalau masih tak nak 'hadam' kenyataan tu, terpulang lah pada korang yer..

Sepatutnya berpakaian tu biar lah menutupi tubuh tu dengan sempurna, tak perlu lah ‘belanja’ pemandangan tak patut ditayangkan secara percuma macam tu jer..

Buruk jer dipandang, sekaligus menampakkan seorang perempuan tu tak pandai menjaga maruah diri.. Nak mengikut fesyen semasa tak salah, tapi perlu lah bijak memilih dan sesuai dengan korang yer.. MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

  1. yg baju coklat tu nenen mmg mantop. aummm..

    ReplyDelete
  2. yg baju pink nasi lemak 50sen je. hehehe

    ReplyDelete
  3. SinggahSebentar30 June, 2016 15:18

    sebab tu dalam Quran tak ada sebut rambut pon... tapi suruh tutup bahagian lain... ikutlah lagi arab.

    ReplyDelete

 
Top