1

Amboiii! Mantopnya body minah kat atas tu, depan dan belakang mantop habis weii! Ini kalau lelaki gatal tengok minah tu, Miss pasti dorang tak akan kelip mata punya lah.. Maklumlah ada ‘pemandangan menarik’ baik punya ditayang secara percuma macam tu jer..

Lagi satu, tak mustahil jugak ada yang mengambil kesempatan merakam gambar atau video minah tu untuk buat koleksi peribadi.. Betul tak?? Minah tu tak ada pakaian yang lebih ketat lagi ke nak dipakai?? Baik dia pakai bikini jer kalau kemaruk nak tayang body mantop tu pada umum!

Dah lah baju yang dipakai ketat sampai terjojol bentuk  t*tek tu, lepas tu pakai skirt pun ketat nak mampos kat bontot sampai tertonggek macam tu.. Dia merasa elok dan sempurna ke berpakaian macam tu?? Miss tengok dah macam sarung nangka busuk berjalan jer..

Bertudung tapi berpakaian macam tu, dah serupa bertelanjang.. Sekali gus merosakkan imej wanita bertudung! Kalau dia dah kahwin, lagi lah membebankan si suami untuk menanggung dosanya.. Haishhh!

Kalau berpakaian tu, biarlah pakai pakaian yang sejuk mata memandang sikit.. Tak perlulah nak pakai pakaian ketat untuk tonjol ‘kecantikan’ korang, itu hanya menampakan korang bertambah buruk ada lah.. Jangan melenting yer, itu kenyataan! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top