0

Adoyaii! Semakin ramai pulak orang tak senonoh sekarang ni yer, tak kira lah lelaki atau perempuan.. Kedua-duanya sama jer suka buat perangai gila-gila dan otak masuk air..

Bila dorang tak melakukan dengan perbuatan, dilakukan dengan mengeluarkan kata-kata kotor dan menjatuhkan maruah diri sendiri! Begitu jugak lah dengan minah kat atas tu, selamba jer mengeluarkan moment tak senonoh macam tu di laman sosial WeChatnya..

Korang cuba lah baca moment yang dimuat naik oleh minah sengal tu, Miss baca pun rasa berbulu jer.. Rasa malu bila melihat perempuan tak malu muat naik status lucah macam tu, dah serupa nak menjalang jer!

Yela, selamba jer dia mengatakan ‘saya boleh mengghairahkan awak’, lepas tu yang tak boleh blah dan tak bermaruah lagi tu bila dia mengatakan dia ada tempat ‘hisap’ yang tak akan pernah habis kalau dihisap.. Haishhh! Mana lah maruah dia sebagai perempuan yer??

Kesian mak bapak minah sengal tu noh.. Dorang kalau dapat tahu anak gadis dorang tak tahu malu dan selamba jer menjatuhkan maruah diri semata-mata untuk menggoda lelaki dengan cara tak senonoh macam tu, pasti dorang kecewa dan sedih sangat!

Kebiasaan yang suka muat naik status bangang macam tu, budak-budak yang tak matang baru nak kenal dunia lah.. Esok-esok bila dah meningkat umur, barulah dorang rasa malu dengan perbuatan buruk masa lalu.. Masa tu barulah terfikir kenapa diri tu bodoh sangat buat benda tak senonoh macam tu, betul tak??

Miss nak nasihat lah sikit terutama yang perempuan.., korang kalau tak ada benda faedah nak muat naik kat laman sosial tu, lebih baik jangan muat naik apa-apa lah daripada memalukan dan menjatuhkan maruah sendiri dengan status bodoh macam tu!

Jaga lah maruah tu sikit, jangan sampai orang lain label korang perempuan tak bermaruah sudah lah yer! Tuhan bagi akal tu, guna sebaik-baiknya.. Jangan diletak kat kepala lutut! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top