0

Tuhan menciptakan sesuatu tu dah cukup baik, tapi masih ada yang suka mengubah sesuka hati untuk memuaskan diri sendiri..

Mana tidak, dah dilahirkan sebagai lelaki tapi nak menjadi perempuan.. Perempuan pulak nak jadi lelaki..

Itu lah dasar manusia yang tak pernah bersyukur dengan apa yang dorang ada.. Macam mamat di atas tu, dia bangga mempunyai dua perwatakan..

Dia boleh jadi lelaki atau perempuan dalam masa yang sama.. Korang lihat jer lah gambar yang dimuat naik di laman Facebooknya tu..

Tak boleh blah lagi tu, kapsyen yang dimuat naik bersama.. Miss baca pun rasa nak muntah hijau jer! Dia merasakan diri cukup sempurna untuk menjadi lelaki atau perempuan.. Lepas tu, mamat tu mengatakan ada orang sanggup bayar berapa pun dia nak..

Amboiii! Kereknya dia yer, orang bodoh mana lah sanggup bayar kat dia yer?? Geli-geliman jer baca dia punya kapsyen dan gambar dimuat naik tu..

Bangga yer dia buat perbuatan songsang macam tu, dah tak takut dosa ke?? Bukannya dia dilahirkan menjadi khunsa pun.. Bengong jer! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top