0

Eiiiiiuuuu! Miss rasa nyilu dan nak pitam jer tengok darah mengalir keluar macam tu.. Huhuuhu.. Ini dah kenapa bengong sangat dok toreh tangan sampai macam tu sekali??

Dah kenapa nak mati sangat, amal ibadat dah banyak buat ke?? Bengong betul yang dok cuba diri ni!

Masalah besar apa sangat lah sampai nak bunuh diri, hah?? Kalau takat ada masalah dengan boyfriend tu, Miss rasa minah tu betul-betul bengong lah..

Yela, kalau takat si boyfriend kecewakan hati pun dah nak bunuh diri bagai.. Tapi yang dia kecewakan mak bapak dia sendiri tu, tak fikirkan pulak yer??

Buat penat jer mak bapak dia bela dia dari kecik sampai besar dan memberi sepenuhnya kasih sayang, tapi disebabkan jantan jer sampai sanggup bunuh diri bagai! Itu lah dasar anak tak ada guna!

Minah tu tak tahu ke hukum bunuh diri tu satu dosa besar?? Buatnya dia mati betul-betul, dia mampu ke nak menanggung seksaan dalam alam satu lagi?? Sanggup ke??

Kalau diceritakan seksaan tu macam mana, mesti dia akan rasa takut dan insaf nak buat macam tu lagi..

Bersyukurlah Tuhan masih memanjangkan usia dia lagi, Tuhan nak bagi dia sedar daripada kesilapan bodohnya tu..

Kalau dia masih tak sedar dan masih nak jugak teruskan niat bodohnya tu, tanggung akibatnya nanti! Masa tu nak menyesal pun, dah tak ada guna lagi.. - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top