0


Amboi! Amboi! ‘Sedapnya’ sekumpulan budak lelaki tu meraba-raba si gadis tu yer.. Haishhh! Menyirap pulak darah Miss tengok perangai tak senonoh budak-budak tu semua, terutamanya si gadis gedik tu! Minah tu kalau adik Miss, nak kena bantai sampai lunyai lah!

Selamba dan tak fikirkan panjang bila dia menyerahkan tubuh macam tu jer kat sekumpulan lelaki tu.. Dah kemaruk nak belaian jantan ke?? Yela, sampaikan sanggup diperlakukan seperti perempuan yang tak ada harga diri jer..

Gedik betul Miss tengok muka minah tu, bukan main seronok dia kena gomol dengan ramai lelaki.. Korang lihat jer lah gambar di atas yang menunjukkan betapa teruknya pergaulan sosial dikalangan setengah orang muda sekarang, bikin geleng kepala jer!

Miss tengok dorang ni macam-macam budak sekolah yang baru nak ‘up’ jer, baru nak merasai ‘kenikmatan’ di dunia.. Pergaulan antara lelaki dan perempuan dah tak ada batas lagi, apatah lagi dorang nak fikirkan halal dan haram..

Macam minah tu lah, selamba badak dia jer membiarkan sekumpulan tu meraba dia sepuas-puasnya.. Lepas tu siap bergambar bagai lagi.. Ini kalau mak dan bapak minah tu tengok gambar tu atau mendapat tahu perangai buruk anak gadis dorang, sudah pasti remuk hati dan kecewa gila..

Mak dan bapak mana lah sanggup melihat anak dorang terutama anak gadis jauh tersimpang macam tu, dah lah muda lagi.. Miss tahu usia muda macam tu suka memberontak tapi mak bapak kat luar sana tu perlu lah memberi perhatian lebih dan mengambil tahu pergaulan luar anak yer.. MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top