0

Astagfirullah al azim! Apa jadah gambar memalukan tu dimuat naik weii?? Minah gatal mana dok meroyan tayang ‘g-string’ ni, hah?? Ini kalau kaki melekat kat muka tu, ‘sedap’ jugak kena! Korang lihat jer lah gambar memalukan yang dimuat naik oleh minah gedik kat atas tu..

Inilah jadinya bila harga diri dah tak ada, selamba jer mengaibkan diri sendiri di laman sosial.. Mengucap panjang jugak lah Miss tengok gambar minah gedik kat atas tu! Lelaki gatal kalau tengok gambar macam tu, pasti dorang suka dan akan membayangkan macam-macam lah..

Nak salah dorang jer tak boleh jugak, betul tak?? Perempuan gatal macam minah tu sendiri dok bagi ‘modal’ kat lelaki gatal membayangkan macam-macam.. Miss tengok gambar tu pun rasa malu, macam mana lah minah tu boleh terfikir nak muat naik gambar tu yer??

Dia tak rasa malu ke?? Apa motif sebenarnya muat naik gambar tu yer?? Dia nak tunjuk kat siapa?? Ataupun dia nak buat ‘lawak bodoh’?? Cer korang tengok dia punya DP, elok jer bertudung.. Tapi bila dia muat naik gambar memalukan tu, dah serupa perempuan tak malu..

Kalau lah mak bapak dia tengok gambar tu, rasanya kena bantai teruk minah tu.. Bikin malu mak bapak dan kaum Hawa jer! Tanggal seluar dalam pun nak mengambil gambar bagai, tak boleh blah lagi tu bila muat naik di laman sosial.. Haishh!

Kalau dah tak ada harga diri tu, tapi hormat lah bulan Ramadhan ni.. Jangan dok tunjuk kegatalan sangat, bikin orang lain menghentam dia jer.. Nasib baik bukan adik, kalau tak dah lama kena cili! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top