0

Miss tak tahu lah minah kat atas tu sebenarnya nak tunjuk gambar lelaki tu sedang menguap atau ‘benda’ lain nak ditunjuk di laman sosial Instagramnya.. Korang rasa?? Gambar tu sekali pandang pun, mesti berkali-kali nak pandang lagi..

Mana tidak, ada pemandangan ‘menarik’ tarik perhatian.. Minah tu dah lah putih gebu dan bentuk badan pun mantop, bikin yang melihat geram jer! Dia nak menunjuk lelaki sebelahnya menguap pun, tak payah lah nak fokus kat tempat menarik perhatian tu..

Dah lah ‘asetnya’ mantop, ditayang pulak kat laman sosial.. Kalau gambar tu disimpan sebagai koleksi peribadi, tak apa lah jugak.. Minah tu pun tak malu yer muat naik gambar macam tu?? Memang sengaja nak ‘belanja’ ke?? Tipu sangat lah tak perasaan gambar tu terlalu menonjol apa yang tak patut ditonjol, betul tak??

Miss lihat kat media sosial sekarang ni, setengah perempuan suka sangat muat naik gambar menggiurkan macam tu.. Dorang suka agaknya ruang komen dorang dipenuhi dengan komen-komen lucah dan gambar tu menjadi koleksi peribadi orang lain untuk melakukan sesuatu yang tak senonoh!

Kalau nak muat naik gambar atau status tu, pilih lah yang elok dan sejuk mata memandang sikit.. Tak payah lah jadi ‘pemurah hati’ nak ‘belanja’ apa yang tak patut ‘dibelanjakan’ yer! Menjatuhkan maruah diri sendiri jer! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top