0

Bila anak atau ibu mempunyai perasaan cinta antara satu sama lain, memang sesuatu yang pelik.. Itu adalah satu petanda akhir zaman!

Tetapi itulah yang berlaku kepada seorang anak yang berpisah dengan ibunya selama 14 tahun akhirnya bertemu semula dengan wanita berkenaan, namun mengejutkan bila si anak telah jatuh cinta pulak dengan ibunya sendiri..

Si anak yang bernama Shane Burke, 19, dikatakan mengesan ibu kandungnya tu, Rose Bestall melalui Facebook dan dua beranak tu kemudiannya bertemu dalam keadaan penuh emosi, selepas lama terpisah..

Biasalah bila anak dan si ibu bertemu semula selepas berpisah lama.. Tapi lain pulak yang jadi.., selepas beberapa minggu berlalu, Shane dikatakan mula keliru dengan perasaan dia sendiri.. Apalagi terbit perasaan cinta kat ibunya lah!

Kalau korang nak tahu, Rose mengandungkan Shane ketika berusia 15 tahun.. Perpisahan tu berlaku selepas Rose menyerahkan Shane kepada keluarga angkat ketika Shane berusia lima tahun dan dia tahu perasaan anaknya tu terhadap dirinya..

Rose mengatakan perasaan anaknya tu sebagai satu dilema yang amat besar..

Rose sebenarnya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang bernama Darryl dan mempunyai empat anak.. Bagaimanapun, dia kemudiannya memberitahu Shane bahawa hubungan dorang tak boleh lebih dari hubungan antara seorang ibu dan anak..

Shane pun dikatakan akhirnya menyayangi Rose sebagai ibunya, tidak lebih daripada tu.. Nasib baik lah si ibu tak melayan lebih-lebih noh.. Kalau tak, lain pulak jadinya hubungan tu! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top