0

Apa perasaan korang kalau pasangan korang curang?? Sudah pasti rasa kecewa dan sakit hati gila, betul tak?? Itulah perasaan seorang suami di India berang selepas mendapat tahu si isteri curang dengan lelaki lain..

Dia bertindak mengikat si isteri dan kekasih isterinya di tiang sebelum memukul dorang dengan kayu dan jugak tali, di khalayak ramai..

Si isteri tu pun dah ada suami, tapi masih nak cari yang lain lagi.. Sekarang terima lah padahnya!

‘Amukan’ lelaki tu dirakam seorang individu dan kemudiannya disebarkan di internet.. Dalam rakaman video tu menunjukkan si isteri hanya mampu menjerit kesakitan bila dipukul bertalu-talu dan cuba nak melepaskan diri tapi gagal..

Si kekasih tu pun turut menerima nasib yang sama.. Orang ramai yang ada kat situ pun hanya menyaksikan kejadian tanpa perasaan, tak ada seorang pun tampil untuk tenangkan si lelaki daripada berterusan buat macam tu..

Selepas rakaman tu tersebar meluas, mencetuskan pelbagai reaksi orang ramai..

Setengah tu menyifatkan perbuatan lelaki tu menggalakkan lagi keganasan rumahtangga, bagi menyokong pulak menganggap si suami hanya mempertahankan maruah keluarga..

Korang pulak macam mana, setuju tak dengan tindakan lelaki tu?? MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top