0

Apa perasaan korang bila kekasih korang tak seperti korang bayangkan?? Itulah yang berlaku pada seorang lelaki China, hancur remuk hati dia selepas mendapati ‘kekasih’ mayanya dari Thailand tu sebenarnya seorang lelaki yang berperwatakan perempuan..

Alaaa! Apalagi ‘perempuan jadian’ lah.. Kat Thailand memang terkenal dengan golongan macam tu, dah ramai tertipu dengan jantina dorang sebenar.. Sesetengah lelaki yang 'buta', ada jugak yang sanggup bercinta dengan golongan macam tu.. Betul tak??

Tapi tidak bagi Hsiao Shun-Wen, 32! Geli sangat bila bayangkan pasangan songsang bercinta yer.. Piuuhh! Kalau korang nak tahu Shun-Wen sanggup terbang dari jauh ke Thailand semata-mata untuk bertemu dengan ‘kekasihnya' yang dikenali melalui alam maya..

Shun-Wen punya lah excited nak jumpa kekasihnya, tetapi bila dah jumpa.. Ada 'kejutan' yang tak diduga pulak, terkejut besar bila dia mendapat tahu ‘keasihnya’ tu sebenarnya adalah seorang lelaki..

Disebabkan itu jugak lah mencetuskan pertengkaran di antara dorang.. Dek kerana berang dengan ‘desakan’ Shun-Wen, ‘gadis’ tu dikatakan menumbuk muka Shun-Wen sebelum melarikan diri.. Korang lihat jer lah gambar ‘gadis’ tu di atas. siapa yang tak tertipu, betul tak??

Rupa dan bentuk badannya sebijik macam perempuan asli, tak menghairankan lah Shun-Wen tertipu.. Kakitangan hotel berhampiran yang menyaksikan kejadian tu terus menghubungi polis..

‘Drama’ dorang selepas tu, Miss tak dapat pasti apa yang jadi.. Apa-apa pun.., korang berhati-hati lah berkenalan dengan seseorang di alam maya, jangan sampai kena tipu sudah lah yer! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top