0

Selebriti Hollywood kalau tak pernah tipu peminat memang tak sah, dah jadi satu ikutan yang dilakukan oleh selebriti Hollywood lain.. Demi nak meraih pujian dan sentiasa nampak hebat di mata peminat, banyak selebriti yang sanggup menipu peminat dengan memuatnaik gambar yang ‘diedit’ untuk nampak kurus dan menarik..

Antara selebriti yang terkenal selalu menipu peminat di media sosial adalah Britney Spear, Kim Kardshian, Madonna dan Beyonce.. Beberapa selebriti ni dah banyak kali kantoi guna applikasi Photoshop untuk mengubah bentuk badan yang cantik..

Kalau peminat tengok selebriti Hollywood memang miliki bentuk badan yang di idamkan.. Realiti kalau paparazzi jumpa dan ambil gambar selebriti Hollywood ini, langsung tak sama macam gambar yang dimautnaik kat media sosial..

Dalam akaun Instagram selebriti penuh dengan gambar seksi dengan bentuk badan yang kurus dan nampak cantik.. Padahal selebriti Hollywood pun manusia biasa badan bukan cantik mana..

Terbaru, sekali lagi selebriti terkenal Kim Kardshian dah kantoi guna photoshop untuk edit gambar untuk nampakkan dirinya tu miliki bentuk badan yang cantik.. Kim muatnaik gambar menunjukkan dia miliki peha yang kecil..

Ruangan komen penuh dengan komen peminat yang kritik dan gelak tengok gelagat Kim sanggup edit gambar untuk tunjuk diri miliki peha yang kecil.. Ada antara peminat dedahkan Kim kalau realiti bila jumpa sebenarnya miliki badan yang gemuk..hahaha

Kalau tengok badan Kim sebelom ini, Miss A tak percaya dia ada peha kecil macam tu.. Bontot dan badan besar macam tu tak payah nak tipu la kalau ada peha kecil macam tu.. Terlalu obsess dengan bentuk badan yang cantik sampai sanggup tipu peminat.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top