0

Semakin ramai pulak ‘spesis’ yang jenis suka tayang ‘burung pipit’ kat tempat terbuka ni yer! Nampaknya dorang dah semakin berani melakukan perbuatan tak senonoh tu, tak kira tempat dan masa lagi..

Sebelum ni, lelaki gila seks kantoi melampiaskan nafsu pada sebatang paip, sanggup masukkan dia punya ‘tut’ ke dalam lubang tu.. Huh!

Kali ni, seorang lelaki dirakam oleh kamera litar tertutup (CCTV) di Aman Central, Kedah apabila perbuatan tak senonohnya menanggalkan seluar dan kemudiannya menayang ‘burung pipitnya’ telah menarik perhatian..

Korang lihat gambar mamat mangkuk ayun tu di atas, terhendap-hendap kat cermin tu dengan seluar terlondeh macam tu! Berbulu jer mata Miss tengok, kalau ada air panas tu kasi simbah jer!

Berdasarkan sumber, mamat tu dikatakan menayang ‘burungnya’ tu untuk menarik perhatian pekerja-pekerja perempuan disitu.. Haishh! Bahayanya orang macam tu kalau berkeliaran bebas macam tu noh, selamba jer melakukan perbuatan tak senonoh tu!

Ini kalau dapat, kasi potong dia punya ‘tut’! Bengong jer dok menayang benda-benda macam tu! Miss menonton rakaman tu pun rasa, menyirap jer darah ni melihat perbuatan tak senonoh mamat tu!

Bila dia nampak seorang pekerja lelaki kat situ tu muncul, pandai pulak dia melarikan diri dan cepat-cepat tarik seluarnya ke atas kembali.. Tahu pun takut kena belasah yer?? Ingatkan hati kering nak tayang juga!

Kaum Hawa kat luar sana tu, sila lah berhati-hati bila bersendirian yer.. Bukannya apa, takut terserempak dengan spesis gila seks macam tu jer! Orang macam tu memang suka ‘mengusik’ dan melakukan perbuatan gila macam tu tak kira tempat dan masa..

Korang kalau ada alat pelindung diri yang dibawa tu, kasi pengajaran jer kat orang macam tu jer! Biar dorang serik nak melakukan perbuatan tak senonoh tu lagi! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top