0

Ish! Ish! ‘Kunyit’ sedang mencari pasangan ‘kunyitnya’ untuk melaksanakan ‘misi’ seterusnya.. Korang rasa harga yang ditawarkan oleh mamat ‘kunyit’ tu, murah atau tak?? Agaknya dah ada orang ‘booked’ mamat tu ke tak yer??

Berbulu jer mata Miss melihat orang macam tu dok ‘promote’ diri tanpa segan silu! Dah tak ada perasaan malu, bersalah dan tak takut dosa langsung! korang lihat jer lah mamat tu, mudah betul dia nak mencari duit tanpa perlu berkerja kuat..

‘Bermodalkan’ badan sekeping macam papan tu, lepas tu ‘menawarkan’ di laman sosial kepada siapa yang sudi.. Just RM300 hinggit jer untuk ‘perkhidmatannya’.. Untuk lebih dikenali dan senang mencari ‘pelanggan’, dimana lagi kalau bukan di media sosial..

Semuanya hanya dihujung jari jer untuk memudahkan urusan, dah tak perlu bersusah payah nak mencari sendiri.. Maklumlah zaman sekarang kan berlambak dengan kepelbagaian teknologi dicipta.. Haishhh!

Dah nampak tanda besar akhir zaman, orang sekarang dah tak malu nak melakukan kegiatan tak bermoral macam tu secara terbuka dan tanpa peduli apa-apa lagi dah.. Tak kisah lah kalau ada orang lain nak hentam ke tidak..

Bagi dorang, dorang ‘tak mengganggu’ hidup orang lain.. Macam bangang dan tak sedar diri punya orang! Cara hidupnya tu dah lah songsang, kalau tak dicegah akan meminta bala jer! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top