0

Ini betul-betul bodoh dan tak ada adab punya orang! Lagi sekali rakyat China menunjukkan dorang kat sana memang jenis pengotor tahap ‘kritikal’ dan sukar ‘diubah’ lagi..

Mana tidaknya, kali ni seorang lelaki dirakam baik punya membuang air besar secara terbuka depan sebuah mesin ATM dii China..

Sebelum ni dua wanita kat sana menunjukkan perangai pengotor tu, kali ni ‘turn’ lelaki pulak.. Korang lihat jer lah gambar lelaki di atas tu, kembang tekak selepas tengok dia selamba melepas ‘hajat’ macam tu jer..

Pada mulanya dia dikatakan mengeluarkan duit dari mesin ATM dan kemudianya beredar dari situ.. Tapi tiba-tiba dia patah balik masuk ke dalam tu, lepas tu dengan selamba melondeh sleuarnya dan duduk mencakung sambil melepaskan ‘hajat’!

Lagi menyirah darah tu bila dia meninggalkan sisa-sisa yang dibuang macam tu jer.. Tak adanya dia nak ‘kutip’ membuangnya, ditinggalkan untuk orang lain bau dan tengok sisanya tu..

Eiiiiiuuuu! Tak tahan betul dengan orang jenis pengotor tahap ‘kritikal’ macam tu.. Kalau tak tahan nak melepas ‘hajat’ sekali pun, cari lah tempat yang sesuai sikit.. Ini tidak, tempat macam tu jugak dipilihnya..

Dah serupa binatang jer melepaskan ‘hajat’ merata tempat, ada akal tapi digunakan.. Bengong! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top