0

Semakin ramai pulak lelaki gila seks sejak kebelakangan ni yer.. Sebelum ni kecoh lelaki gila seks kat Sarawak melempiaskan nafsu dengan batang paip.. Sebelum lelaki kat Sarawak tu pun, ada jugak seorang lelaki melempiaskan nafsu pada tayar basikal..

Itu pun teruk jugak, sanggup toreh tayar basikal untuk masukkan dia punya ‘adik keciknya’.. Lebih teruk tu, mamat tu jadikan basikal orang lain jadi 'mangsa' untuk dia lempiaskan nafsu!

Kali ini berlaku lagi sekali tapi di China lah.. Korang lihat gambar lelaki berbaju hitam di atas tu, boleh pulak dia ‘mengambil kesempatan’ kat motosikal tu.. Tak boleh blah tu, dia ‘berasmara dana’ dengan motosikal tu dengan penuh bernafsu..

Miss menonton video tu pun, rasa geli geliman dan nak muntah hijau jer! Motosikal pun boleh jadi ‘tempat’ untuk puaskan nafsu noh.. Ini betul-betul gila seks! Bahaya kalau orang macam tu berkeliaran bebas..

Yela.., dengan benda tak bernyawa macam tu pun, dorang boleh bernafsu jugak.. Gila betoiii! Agaknya dia melihat motosikal tu seperti seorang perempuan cantik berpakaian seksi dan menggiurkan sedang memanggil dia noh..

Itu sebab dengan penuh bernafsu dia ‘gomol’ motosikal tu.. Kesian motosikal tu jadi mangsa lelaki gila seks macam tu! Haishhh! Otak terlampau ‘kuning’, itulah jadinya.. - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top