0

Tudiiiaa! Abam ketak selamba tayang body dalam keadaan separuh bogel kat laman sosial, sado tak weiii?? Puji lah sikit, barulah mamat tu merasakan puas muat naik gambar tu..

Orang macam tu memang batak perhatian dan kata-kata pujian dari orang lain.. Nampak tak??

Orang sekarang jadikan media sosial tu untuk melakukan kegiatan tak bermoral! Sakit mata dok tengok gambar menyakit mata macam tu dok menyemak kat laman sosial..

Korang lihat jer lah gambar mamat sengal tu, selamba badak dia jer tayang gambar macam tu.. Mamat tu dah tak ada gambar yang lebih tertutup dan sopan ke??

Kalau nak tayang badan sekali pun, Miss rasa tak perlu lah sampai pakai seluar kecik tu jer.. Boleh jer dia pakai seluar dan baju, nampak jugak kesadoan tu!

Dah lah berkongsi gambar tu di laman sosial, saja buat orang lain menyampah tengok! Tahu lah dia lelaki, tak banyak aurat yang perlu dijaga..

Tapi agak-agak lah nak berkongsi gambar di laman sosial pun, jaga lah adab sikit! Memalukan bangsa dan agama jer..

Miss lihat sekarang ni, sesetengah orang sekarang dah tak tahu malu nak berkongsi gambar dalam keadaan megaibkan di laman sosial, tak kira lah lelaki dan perempuan pun.. Kedua-duanya sama jer perangai! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top