0

Sebelum ni viral kemunculan seorang lelaki ‘tanpa kepala’ di Malaysia, baru-baru ni ada pulak seorang individu berkongsi dilaman sosial Facebook sekeping gambar seram yang dirakam di stesen bawah tanah Waterloo, London.. Korang tengok lah gambar di atas tu!

Dalam gambar tu kelihatan seorang lelaki tanpa kepala sedang menunggu keretapi commuter di stesen tu.. Individu yang dikenali Benedetta Frizzarin, 27 bersama abangnya, Ireneo, 37 yang ‘bertanggunjawab’ mengambil gambar tu..

Selepas dorang mengambil gambar tu, dorang kemudiannya berjalan dari belakang lelaki tanpa kepala tu menuju ke arah depan untuk mengenal pasti keadaan sebenar.. Masa tu baru lah terbongkar perkara sebenarnya, nak tahu apa bendanya tu?? Meh Miss ceritakannya yer..

Itu semua hanyalah salah faham jer, ia sebenarnya dari segi ilusi berikutan gambar yang diambil oleh Benedetta betul-betul dari belakang lelaki terbabit.. Lelaki ‘tanpa kepala’ tu sebenarnya sedang tunduk kepala dia main telefon.. Hahhaha.. MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top