0

"Saya diberi amaran kalau kata sesuatu tak sokong Najib semasa saya balik dari luar negara maka pasport saya akan ditarik balik dan dibatalkan selama tiga tahun," kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Macam celaka betul Mahathir ni.... Ada jer benda yang di nak kelentong rakyat pasal Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak... Nak buruk-burukkan Perdana Menteri... Jenis busuk perut memang macam ni.

Masa bila pula kerajaan nak batalkan pasport Mahathir kalau Mahathir tak puji Najib kat luar negara??? Bulan-bulan puasa pun Mahathir nak fitnah orang ker?? Mahathir tak puasa ke kerja duk fitnah orang ni.

Gini jelah Mahathir... Tak payah susah-susah nak kelentong rakyat nak minta simpati orang ramai.... Najib bukannya jenis macam Mahathir... Jenis minta dipuji selepas lakukan sesuatu benda.... Mahathir boleh lah jenis minta dipuji melambung-lambung.

Najib punya stail senang jer... Tak macam Mahathir.... Najib tak minta dipuji, tapi Najib cuma minta jangan burukkan nama Malaysia dimata luar... Sebab akan beri kesan kepada ekonomi negara.

Mahathir sendiri pun tahu kalau negara diburukkan di mata luar... Apa akan jadi pada negara... Mahathir juga pernah kena macam ni bila Datuk Seri Anwar Ibrahim dipecat sebagai timbalannya.

Jadi tak payahlah nak beriye-iye sangat nak burukkan nama negara... Kalau dah berdegil sangat nak burukkan nama negara kat negara luar... Memang layak sangatlah pasport Mahathir ini dibatalkan... Biar Mahathir meroyan dalam negara.

Bila dah bagi kebebasan... Tak tahu nak hargai... Bila dah kena sekat atau dibatalkan nanti.... Mula nak tuduh kata kerajaan jahat bagai... Padahal tu semua salah diri... Bukan nak sedar.-AndyBolat/Utaranews.com-

Post a Comment

 
Top