0

Kalau dah jenis busuk perut dan suka khianat, memang tak boleh ubah dah la walau kat mana pun dia pergi.... Cer korang tengok gambar di atas ni... Apa yang korang rasa dengan Parti Amanah Negara (PAN) ni??

Korang rasa dorang ni harus dapat pujian ke macam mana?? Kalau korang rasa PAN ni harus dapat pujian.... Andy cuma nak sarankan korang buka baju yang korang tengah pakai sekarang dan sarungkan baju warna oren untuk sertai parti khadam DAP ni.... Korang memang layak untuk sertai serpihan Pas ni.

Yang Andy tak tahan tu... Presiden PAN, Mohamad Sabu dengan muka tak tahu malu boleh berceramah berbentuk provokasi di tempat Pas...

Mohamad Sabu atau Mat Sabu saja nak timbulkan kekecohan di tempat berkenaan. Mat Sabu pun tahu tu kawasan Pas... Tapi Mat Sabu sengaja berceramah disitu untuk menaikkan kemarahan ahli-ahli Pas disitu...

Mat Sabu tetap berceramah mengutuk bekas partinya dihadapan bekas rakan-rakan seperjuangannya dahulu.

Tapi malangnya hasrat Mat Sabu cuba nak timbul kekecohan disitu tidak dilayan... Ahli-ahli Pas disitu menunjukkan politik yang matang apabila tidak cepat melatah dan hanya meneruskan kerja-kerja mereka untuk menyediakan hidangan berbuka.

Bila hasrat nak lihat bekas rakan-rakannya naik angin tak menjadi... Andy rasa kesian pula dengan parti khadam DAP ni...

Nampak sangat Presiden PAN ni syok sendiri berceramah di tempat orang... Memang tebal betul kulit muka Mat Sabu dan ahli-ahli PAN ni... Hahaha. -AndyBolat/Utaranews.com-

Post a Comment

 
Top