0

Pelakon yang semakin banyak wajahnya mula menghiasi kaca TV iaitu Mia Ahmad sekali lagi menjadi perhatian bila pegang watak utama dalam drama Mr.Boss Miss Stalker.. Mia yang digandingkan dengan Ashraf Muslim sedikit risau kalau digandingkan dengan pelakon lelaki berstatus suami orang..
Waktu dapat watak bakal digandingan dengan Ashraf, Mia dedahkan dia takut berlakon dengan pelakon lelaki berstatus suami kalau ada persepsi negatif dari umum.. Tapi, sepanjang berlakon drama tu Mia tak mendapat sebaranag kritik sebab tak ada adegan bersentuhan..
Sedang berkawan rapat dengan penjaga gol pasukan Johor Darul Ta’zim iaitu Mohd Izham Tarmizi.. Mia selalu disoal, bila dah mendirikan rumahtangga.. Bila dah berkahwin nanti adakah Mia akan berhenti dari industri seni.. Macam pelakon Ayu Raudhah, lepas berkahwin dengan Zaquan Adha iaitu merupakan pemain bola sepak JDT, terus senyap dari industri hiburan..

Mia maklumkan dia akan berhenti dari industri hiburan kalau itu adalah hasrat bakal suami nanti.. Bila dah berkahwin banyak masa nak kena dibahagikan dengan kerja dan keluarga.. Kalau dah ada anak-anak lagilah sebagai isteri dan ibu perlu lebih fokus pada keluarga.
.
Biasalah tu pelakon wanita kalau dah berkahwin sanggup berhenti berlakon sebab nak jaga suami dan anak-anak.. Bila dah bercerai, mula raih simpati pengarah dan penerbit drama atau filem untuk ambil jadi pelakon tambahan..
Dapat watak ‘orang gaji’ pun tak kisah, janji dapat bergelar pelakon semula dalam industri hiburan.. Ehhh, Miss A cakap kat siapa ni? Bekas isteri Adam AF iaitu Fiza Elite.. hahaha.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top