0


Apa la yang pelakon Mia Ahmad ni dah buat sampai kurangkan pahala puasa orang melayu ni? Terkejut betul Miss A bila baca komen seorang pengikut di laman sosial.. Menerusi akaun Instagram milik Mia, dia dah muatnaik gambar berbuka puasa di Pavillion..

Disebabkan dah pakai seluar ketat, Mia kena tegur dengan peminat.. Biasalah artis bertudung ikut fesyen.. Tak sah kalau tak pakai seluar atau baju ketat, kalau pakai tak ketat nanti Mia nampak macam orang kampong? Dah manis bertudung kan lebih cantik, kalau pakai seluar dan baju longgar..

Di hari dan bulan mulia ni cubalah berubah sikit, memang kurang la puasa orang kalau dok tengok seluar ketat Mia tu.. Ketat dah menampakkan bentuk kaki Mia, serupa tak pakai seluar.. Lebih baik Mia buka je seluar tu, tak payah pakai seluar.. Pakai seluar ketat dengan tak pakai seluar, tak ada beza pun..

Tapi, dah keluar berbuka puasa kat Pavillion ni ada pihak rasa Mia sebenarnya dah berbuka puasa dengan kekasihnya Izham Tarmizi.. Tukang tangkap gambar ni pulak adalah Izham, sebab ada komen dari salah seorang pemain bola JDT iaitu Amer Saidin di ruangan komen gambar Mia..

Mia pun sempat dok berbalas-balas komen dengan beberapa lagi pemain bola sepak JDT di ruangan komen.. Nampak Mia memang dah rapat betul dengan pemain-pemain bola sepak JDT yang lain..

Pemain bola sepak JDT mesti dah tahu Mia ni rapat dengan Izham.. Gambar tu diambil waktu keluar berbuka puasa dengan Izham.. Kalau dah bercinta tu, tak payah la nak nafikan lagi Mia.. Apapun, dah keluar buka puasa dengan kekasih tu tak payah la pakai seluar ketat-ketat, tergugat iman Izham nanti.. Hahaha.. - MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top