0

Taman tema air yang ada kat Malaysia ni dah berlambak, korang pilih jer yang mana berkenan nak pergi.. Kat tempat macam tu kalau dapat pergi satu keluarga, memang seronok lah.. Tapi, tak ketinggalan jugak pasangan couple..

Pasangan macam tu memang suka pilih tempat macam tu untuk menghabiskan masa bersama pasangan masing-masing, maklumlah kawasan ada air.. Lagi lah dorang sakan ‘berdrama’ kat situ, betul tak??

Bila dah masuk ke dalam kawasan macam tu, mesti kena berpakaian yang sesuai.. Tapi itulah yang menjadi masalahnya! Bila terlalu memilih pakaian yang terlalu sesuai, jadilah macam minah kat atas tu.. Korang lihat gambarnya kat atas tu dengan sejelasnya, cer cari apa yang pelik kat situ??

Siapa yang tak nampak tu, mata dia rabun lah.. Cepat-cepat pergi dapatkan rawatan pakar untuk memulihkan penglihatan tu jadi lebih baik.. Ataupun pakai jer spek mata, biar nampak jelas sikit!

Korang lihat jer lah minah bertudung tu, dah bertudung tapi kat bahagian bawah tu baik punya dia tonjolkan.. Kalau macam tu gayanya dia berpakaian, baik tak payah pakai tudung..

Dah serupa bertelanjang je Miss lihatr! Pakai seluar putih, memang akan menyerlahkan apa yang tak patut ditayangkan lah.. Baik punya bontot seketul tu dok tayang kat umum, hodoh betoiii!

Miss pun pelik lah dengan minah tu, macam mana dia boleh ada keyakinan nak berjalan dengan seluar jarang nak mampos macam tu?? Dia tak rasa malu ke?? Nasib baik lah baju tu tak warna putih jugak noh, kalau tak 'belanja' satu badan..

Itupun dok nampak jugak baju dalam yang dipakainya tu.. Teruklah berpakaian, dengan pakaianya tu dah berapa ramai dok melihat aurat dia.. Memalukan betoiii! Nak pergi mandi tu, pilihlah pakaian gelap dan pentingnya tak jarang! Ini tidak, selamba dok ‘belanja’ aurat dira pulak! Haishhh! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top