0




Baru-baru ini, pengacara dan pelakon cantik Neelofa ada memuatnaik gambar semasa berada di program ‘Meletop Era’.. Menjadi salah seorang dari pengacara dalam program itu memuatnaik gambar memakai baju untuk mempromosikan jenama pakaian itu adalah perkara biasa..

Tapi, gambar itu dah mengundang komen negatif pengikut di Instagram kerana baju yang dipakai Neelofa itu agak singkat sehingga menampakkan bentuk punggul Neelofa dengan jelas..

Ada antara peminat berpendapat Neelofa tak patut kongsikan gambar itu dengan bergambar yang menunjukkan bahagian punggung Neelofa.. Sebagai seorang wanita muslimah dan sudah berhijab, memakai pakaian yang singkat dan menampakkan bentuk punggung memang tak sesuai..

Baju yang dipakai oleh Neelofa didakwa akan nampak lebih elok di pakai kalau bahagian punggung baju dilabuhkan sehingga menutupi bentuk punggung Neelofa..

Tak salah kalau nak berpakaian cantik, tapi tengok kesesuaian dalam berpakaian.. Kalau sampai nampak bentuk punggung, memang tak sesuai dipakai wanita muslimah..

Hmm, bahagian lain baju tu boleh dilabuhkan dan dilonggarkan, bila baju buat sangat singkat dan menampakkan punggung Neelofa.. Memang baju direka untuk Neelofa dedahkan punggung ‘bulat’ itu jadi tatapan orang ramai? MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top