0

Lama betul tak selongkar kisah cinta Nelydia Senrose, lepas putus cinta dengan bekas kekasihnya Qi Razali.., dah lama tengok Nelydia dok single.. Masih lagi tak ada kekasih hati yang baru ke? Kalau kakak Nelydia iaitu Uqasha Senrose putus cinta, cepat je jumpa kekasih baru..

Nelydia pulak masih lagi tak boleh nak ‘move-on’ dengan cinta lama? Menerusi akaun Instagram Qi, Miss A tengok Qi dah mula nak muatnaik gambar keluar ‘dating’ dengan Nelydia di media sosial..

Bergambar mesra bersama, pasangan ini dah pun berbaik-baik semula ke? Dorang ni pun dah bercinta lama, takkanlah senang-senang Qi nak lupakan Nelydia.. Waktu putus dengan Nelydia pun tak silap Miss A Qi ada dedahkan cuba untuk pujuk Nelydia..

Mungkin dah berjaya pujuk Nelydia, Qi dah pun kembali menjalinkan hubungan cinta dengan Nelydia semula.. Tapi, ada satu gambar dah menarik minat Miss A, Qi muatnaik gambar diapit ‘rapat’ dengan adik-beradik Senrose..

Melekat betul awek-awek duk peluk Qi, apa yang seronok sangat tu tak tahu la sampai melekat habis badan pada Qi.. Sebelah melekat pada Nelydia sebelah lagi Qi diapit oleh seorang wanita.. Tak pasti la siapa wanita tu, tak cemburu pulak Nelydia wanita lain peluk kekasih macam tu? Sedap je Qi rasa buah-buah ranum.. Hahaha..

Menerusi gambar Qi diapit oleh bidadarinya itu, Nelydia ada tinggalkan komen di ruangan komen Qi yang menyatakan rasa rindu pada Qi.. Qi pun balas komen pada Nelydia, suruh Nelydia balik cepat.. Nelydia pergi mana tu tak tahu pulak..

Dah macam pasangan suami isteri dah Miss A tengok dorang ni, nak tunggu apa lagi tak tahu la.. Kahwin je Qi oit dengan Nelydia ni, buah ranum Nelydia dah berapa kali dok rasa.., nak tunggu berapa lama lagi? - MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top