0


Sepuluh malam terakhir Ramadhan ni sepatutnya dimanfaatkan dengan buat amal kebaikan sebanyak yang mungkin.. Tapi, lain pulak Miss A tengok kebanyakkan lelaki-lelaki kat luar sana.. Makin bertambah gatal sebab lama sangat tahan nafsu ke?hahaha..

Ruangan komen gambar pelakon jelita Siti Saleha dah dibanjiri dengan komen lucah.. Tapi dah tuan badan pun buat tayangan free, takkan nak salahkan lelaki kat luar sana pulak kan? Di bulan yang mulia ni pun Saleha nak pakai seksi-seksi kenapa?

Alasan sebab jadi duta produk kenapa pakai ketat boleh untuk Saleha pakai seksi-seksi sampai tayang ‘tundun’? Setiap artis yang terlibat dalam industri seni, dapat tawaran untuk jadi duta produk memang sangat dinanti-nantikan..

Iyerlah, dapat jadi duta produk ingat dibayar harga RM1,000 atau RM2,000 ke? Diana Rafar jadi duta untuk kipas pun dapat bayaran setengah juta, inikan pulak Saleha dapat jadi duta produk terkemuka ‘PUMA MALAYSIA’..

Jenama PUMA yang terkenal sebagai pembekal barangan sukan, so dah jadi duta produk PUMA, Saleha kena pakai baju keluarkan PUMA yang memerlukan Saleha pakai seluar dan baju ketat untuk bersukan..

Sebabkan dah pakai pakaian serba ketat, menampakkan susuk tubuh badan Saleha.. Penuh ruangan komen gambar duta PUMA dengan komen lucah lelaki yang geram tengok ‘tetek’ dan ‘tundun’ Saleha..

Bulan puasa Saleha tapis sikit gambar ‘tundun’ dengan cover dengan tangan.. Nasib baik Saleha nak cover juga, kalau tak cover mesti nampak tundun tembab..hahaha.. Tapi, ‘tundun’ saja Saleha cover, tetek tak cover pun..

Saleha tak kisah rasanya dapat komen lucah tapi bayaran Saleha dapat untuk jadi duta berbaloi.. Aset wanita boleh dibeli dengan duit, nasib baik tak jadi duta pakaian dalam..hahaha.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top