0


Alolo, romantik dan manjanya pasangan Nora Danish dan kekasihnya Nedim.. Tahap dah boleh potong kaki dah ni sebab manis sangat tengok gelagat pasangan ini.. Pasangan bercinta lain pun tak romantik macam pasangan ini, lebih romantik dari kisah pakwe bawa awek naik limosin..hahaha..

Pernah viral di media sosial jejaka Hafiz Mahamad dah buat kejutan di hari lahir kekasih dengan bawa kekasih naik limosin.. Akaun Instagram milik Hafiz kena serang dengan puluhan wanita kat luar sana yang mula ‘tag’ pasangan masing-masing supaya buat kejutan romantik macam Hafiz buat..

Mungkin lepas ini Ig milik kekasih Nora iaitu Nedim pula akan dibanjiri peminat wanita yang pakat ‘tag’ kekasih masing-masing supaya romantik macam Nedim..hahaha.. Nedim suka mengakat Nora dengan buat beberapa video aksi ‘manja’ dengan Nora..

Baru-baru ini, ada satu video yang dimuatnaik Nedim dah tarik perhatian peminat.. Video tu menunjukkan Nedim sakat Nora tengah selfie.. Nora kan antara salah seorang artis wanita yang kuat selfie.. Waktu keluar dengan Nedim, Nora sibuk dok selfie.. Gelagat Nora dok selife Nedim dah rakam, sedar diri tengah di rakam Nora dengan suara manja marah Nedim..

Uolls tengok la sendiri Miss A belanja video manja pasangan kekasih entah bila nak umum tarikh nikah..hahaha.. Boleh mula jadikan adegan ‘manja’ ini ikutan oleh pasangan kekasih kat luar sana.. MissA/UtaraNews.com


video

Post a Comment

 
Top