0

Sweet betul pasangan selebriti Shaheizy Sam dan isterinya Syatilla Melvin.. Sejak dah berkahwin ni bertambah mesra video dan gambar yang dimuatnaik pasangan ini di akaun Instagram.. U’olls semua mesti dah tahu yang pasangan ini dah pun keluarkan baju jenama dorang sendiri?

Menjelang Raya tak lama lagi, pasangan ini dah keluarkan design baju untuk raya.. Memang sesuai untuk dipakai oleh semua orang.. Untuk wanita rekaan dihasilkan lebih banyak jubah, untuk lelaki rekaan baju Melayu.. Tak silap Miss A untuk anak-anak pun pasangan ini dah keluarkan rekaan yang sangat comel..

Tak di nafikan baju keluarkan pasangan ini semuanya cantik-cantik.. Memang menarik minat banyak orang untuk membeli.. Dah buat bisnes memang tak sah kalau tak buat promosi, macam mana baju nak laku kalau tak buat sebarang promosi..

Menerusi akaun Instaram Syatilla, dia dah muatnaik video promosi untuk baju keluarkan pasangan ini.. Video cara promosi yang dibuat Sam dan Syatilla memang menarik, lain dari yang lain.. Kelakar pun ada juga, dan turut diselitkan unsur keinsafan..

Tapi, Miss A ada terbaca satu komen dari seorang pengguna di ruangan komen.. Pengguna itu menulis, “iklan bukan main, tapi baju xsampai2”.. Mungkin pengguna tu ada membeli baju keluarkan pasangan ini secara online, tapi sampai sekarang baju tu masih lagi tak sampai..

Aik! Takkan pasangan ini dah tipu pelanggan? Jual baju tapi baju tak sampai pada pelanggan.. Nampak macam marah betul pelanggan tu dengan Sam dan Syatilla.. Iklankan baju bukan main, bila pelanggan beli baju tak sampai-sampai lagi..  - MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top