0

Adui pening kepala Miss A bila tengok gelagat seorang ‘shemale’ Malaysia ni.. Tak habis-habis nak timbulkan kontroversi murahan, elok sangat kalau Nur Sajat berkawan baik dengan Azwan Ali..hahaha..

Perangai memang sama, suka buat kontroversi murahan.. Uolls semua kenal dengan Nur Sajat? Popular sebagai seorang bapuk cantik kalah wanita, tak lama lepas di hina oleh netizen Sajat dedahkan dirinya bukan bapok tapi ‘khunsa’..

Tak kisah la Sajat ni ‘khunsa’ atau tidak, tapi perangai di bulan mulia ni tak payah nak jadi macam ‘unta’.. Unta pun perangai tak teruk macam Sajat, Miss A rasa.. Malam-malam orang berpusu-pusu nak pergi solat terawih, Sajat sibukkan diri dok pergi gym nak dapatkan body mantop..

Dah tak pergi solat terawih masih lagi boleh dimaafkan, dah ‘khunsa’ mana tahu malam tu Sajat ‘cuti’.. So, habiskan masa di gym.. Tapi dah buatkan netizen sakit hati bila Sajat muatnaik video ‘mengghairahkan’ untuk jadi tatapan umum dah kenapa?

Nak buat dosa tu buat je sorang-sorang la Sajat, orang baru lepas balik solat terawih buat pahala tengok video Sajat pergi gym terus dapat dosa.. Menerusi akaun Instagram milik Sajat, ‘wanita’ tu dah muatnaik video sedang bersenam dengan berpakaian seluar ketat dan singlet..

Pakai singlet menampakkan dada dan bontot mantop untuk menjadi tontonan lelaki-lelaki kat luar sana.. Lelaki yang ada kat gym tu mesti semua tahan geram tengok Sajat ni kan? Uolls tengok sendiri la video ‘menggharirakan’Sajat ni..

Agak-agak boleh batal puasa tak kalau tengok banyak kali?hahaha.. Pada yang tak kuat iman di dada, Miss A nasihatkan uolls tengok selepas berbuka puasa.. MissA/UtaraNews.com


video

Post a Comment

 
Top