0

Tuu diiiaa! Lelaki tua gatal tak sedar diri dikesan di pasar pagi sedang aktif menjalankan ‘misinya’! Apa reaksi korang bila terserempak dengan orang gatal macam lelaki tua di atas tu yer??

Dah lah selamba jer mengambil kesempatan kat atas orang lain sesuka hati, lepas tu buat muka tak bersalah seperti tak ada apa yang berlaku.. Mesti korang menyirap darah dan rasa nak belasah sampai lunyai tak kira tua atau muda, betul tak??

Korang lihat jer lah gelagat seorang lelaki yang agak dah berusia setengah abad tu, selamba badak dia jer mengambil kesempatan ke atas dua wanita yang selisih dengan dia di pasar tu.. Haishhh!

Potong tangan tu jadi kudung, baru lah dia serik nak melakukan perbuatan tak senonoh tu lagi agaknya yer! Tak padan dengan usia yang dah senja, masih gatal tahap ‘kritikal’ yang melampau!

Miss tak dapat pasti lah di mana pasar ni, yang pastinya bukan berlaku di Malaysia lah yer! Bahaya betul kalau lelaki gatal macam tu berkeliaran.. Lebih-lebih kalau berada di tempat ramai orang seperti pasar pagi, bazaar Ramadhan atau carnival yang dianjurkan..

Lelaki gatal sentiasa muncul kat tempat macam tu.. Yela, tempat ramai orang memudahkan dorang menjalankan kegiatan tak senonoh dorang.. Dorang mengambil kesempatan ke atas mangsa pun, mangsa tak akan sedar..

Keadaan sesak dengan orang ramai, tak tahu siapa yang melakukannya.. Tuduh sembarangan nanti, tak pasal-pasal pulak mencetuskan pergaduhan besar.. Betul tak??

Itu sebab lah korang perlu sentiasa berhati-hati dengan keadaan sekeliling.. Jangan sampai korang terkena macam dua wanita kat atas tu sudah lah, naya jer! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top