0


Alahaiii! ‘Kecewanya’ Miss bila mendapat tahu mat saleh hensem tu sudah ‘dimiliki’, baru nak masok ‘line’.. Hihihii.. Mat saleh tu memang hensem gila, kalau perempuan tengok dia mesti cair punya lah.. Betul tak??

Mana tidak, dah lah tinggi lampai dan sado pulak tu.. Memang ciri-ciri lelaki idaman setiap wanita lah.. Tapi itulah, beribu sayangnya bila dia memilih ‘pasangan hidupnya’ seorang lelaki jugak..

Rupanya mat saleh tu tergolong dalam kalangan pasangan ‘kunyit', 'memburu' dan berminat terhadap kaum sejenis jer.. Perempuan yang ada kat muka bumi ni, tak berminat langsung untuk dijadikan pasangan!

Dorang ni bukan takat berhubungan biasa jer, sudah ‘berkahwin’ pun.. Korang lihat gambar kahwin dorang kat atas tu, ‘sweet’ tak?? Majlis dorang disaksikan tetamu yang hadir, maybe dari kalangan teman rapat dorang..

Kalau korang nak tahu, ‘pasangan’ mat saleh tu dari Thailand.. Kalau lah dorang ni pasangan lelaki dan perempuan, mesti dapat anak comel kan.. Namun realitinya pasangan ni sejenis, dari mana nak dapat anaknya..

Tapi kebiasaan pasangan songsang macam tu akan menggunakan ‘perkhidmatan’ ibu tumpang untuk mendapat anak.. Dorang pun mempunyai keinginan untuk memiliki anak.. Hurmm.. Dunia sekarang!

Pada mulanya Miss tengok gambar tu, ingatkan dorang hanya kawan lelaki biasa jer tapi sebaliknya pulak.. Lelaki dan perempuan dicipta untuk dijadikan pasangan, tapi golongan macam tu sengaja mencari ‘penyakit’.. Ini semua hanya menempah bala jer.. Haishhh! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top