0

Hanya tinggal dua minggu lagi bulan Ramadhan akan berakhir sebelum menjelang hari raya, dekat akhir-akhir ni pakat ramai berlumba-lumba untuk meningkat amal ibadat dan menanti malam lailatul qadar.. Ia adalah malam lebih baik daripada seribu bulan..

Malam tu jatuh pada 10 malam terakhir pada bulan Ramadhan, rugi kalau terlepas.. Betul tak?? Walaupun setengah tu ‘menyibukan’ diri dengan mengejar dan meningkatkan amal ibadat pada bulan mulia ni, tapi ada setengah tu ‘menyibukkan’ diri dengan melakukan perkara-perkara yang melalaikan dan jugak mengumpul dosa..

Macam dua mamat ‘kunyit’ kat atas tu, 'sibukan' diri mengumpul dosa.. Korang rasa apa yang patut buat kat golongan songsang macam tu yer?? Miss rasa macam nak bagi kaki jer kat muka dorang!

Sakan betul dorang melakukan aksi songsang pada bulan mulia ni yer, lebih teruk tu bila tanpa segan silu muat naik gambar tak senonoh dorang tu di laman sosial Facebook..

Jijik betul tengokk! Piuhhh! Korang lihat jer lah dorang punya aksi ‘mesra alam’ tu, berpeluk sakan dan bercium bagai.. Miss lihat muka dua mamat sengal tu macam budak mentah baru kenal dunia jer.. Tak ada rasa hormat langsung pada bulan Ramadhan!

Inilah yang dikatakan ‘setan jadian’ yang merosakkan pada bulan mulia ni, golongan macam tu patut dicampak ke padang pasir yang tiada sumber langsung untuk dorang hidup.. Biar dorang melarat dan merasa susahnya nak hidup daripada membiar dorang berkeliaran di luar sana! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top