0


Bayangkan lah kalau golongan sejenis dibiar merebak sesuka hati kat Malaysia, apa akan jadi yer?? Jahanam habis lah! Korang pun tahu Malaysia memang tak terima dan memandang sinis terhadap golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT)  ni..

Tapi ada pulak sepasang kekasih sejenis berani tayang gambar ‘perkahwinan’ dorang seraca terang-terangan di laman sosial Facebook, baru-baru ni.. Korang lihat jer lah gambar di atas tu, pasangan songsang tu pun acah-acah nak merasa macam jadi pasangan ‘suami isteri’ sebenar..

Gambar tu dikongsi sendiri oleh ‘lelaki’ berkenaan di laman sosial Facebooknya, ‘sweet’ tak pasangan mesra tu lengkap dengan berpakaian busana perkahwinan berona ungu?? Macam pinang dibelah ‘kapak’ tak?? Tapi mana gambar ‘akad nikah’ dorang yer? Ni ‘nikah’ ke tidak?? Hahahhha..

Kalau ingin memiliki sebuah keluarga yang sempurna dan bahagia tu, kembali lah kepada kehidupan normal semula.. Cari lah pasangan normal yang boleh menjadi pasangan hidup korang tak kira senang atau susah.. Keberkatan hidup pun dapat, betul tak?? Kalau berterusan macam tu, hanya menempah bala jer! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top