2

Bulan Ramadhan ni semua jenis setan diikat, betul tak?? Tapi apa yang Miss nampak sekarang ni, ‘setan jadian’ pulak semakin ramai dok menular mengambil alih ‘kerja’ setan.. Puasa tak sampai seminggu lagi, tapi semakin ramai pulak yang dok menunjukkan perangai tak senonoh!

Tak kisah lah secara terbuka atau sembunyi, ada yang yang bikin ‘panas’.. Korang lihat jer lah gambar minah kat atas tu, mesranya hubungan dorang sebagai ‘kawan’ yer! Siap boleh comolot bagai, korang ada buat macam tu dengan kawan ‘paling baik' korang tak??

Kalau rapat macam mana sekali pun, tak adanya nak comolot macam tu.. Geli pulak nak comolot! Huhuhu.. Setakat nak laga-laga pipi masa berjumpa tu, normal lah kalau di buat macam tu.. Betul tak??

Ini kalau dah melebih-lebih macam tu, itu mesti dah lebih dari hubungan seorang kawan.. Dah lah bertudung, selamba dan bangga jer mengambil gambar mengaibkan diri dorang sendiri.. Dah kemaruk nak merasakan kasih sayang dari seseorang tu, carilah seorang lelaki yang dapat jadi suami dan membimbing korang..

Tak payah lah nak musnahkan diri sendiri dengan melibatkan diri dengan kegiatan tak bermoral macam tu.. Buruk dilihat dan hanya menempah bala jer!! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top