0

Bulan Ramadhan hanya datang sekali dalam setahun, dalam bulan tu pakat ramai berlumba-lumba untuk meningkatkan amal ibadat.. Bulan tu jugak paling istimewa kerana setan-setan dirantai hingga tamatnya bulan Ramadhan..

Tapi rupa-rupanya masih tak habis setan kena rantai di bulan puasa ni.. Ada jugak yang terlepas dari kandang! ‘Setan-setan’ ni lah yang dok berlumba-lumba mengumpul dosa dan tanpa segan silu menunjuk perangai buruk dorang pada umum..

Korang lihat jer lah pasangan tak takut buat dosa di atas tu, ‘check-in’ hotel untuk melempiaskan nafsu masing-masing pada bulan Ramadhan.. Apa nak jadi ni, tak hormat langsung bulan yang mulia ni! Huh!

Si lelaki dengan bangganya muat naik moment mengatakan dia bersama pasangannya ‘check-in’ hotel untuk ‘melayari’ kebahagiaan dorang pada malam jumaat.. Tak boleh blah lagi tu, siap beritahu hotel mana dorang ‘check-in’!

Bangga betul mamat tu merosakkan anak dara orang yer.. Nanti bila nak kahwin, tahu pulak dia nak mencari yang muslimah bagai yer.. Nak hantaran murah, lepas tu nak suci murni.. Layak ke weiiih?? Padahal diri tu mengalahkan perangai setan, memalukan betul!

Miss rasa macam nak bagi kaki jer kat kedua-duannya! Kalau pasangan suami isteri tu, Miss tak kisah lah.. Tapi ni pasangan monyet yang tak ada sebarang ikatan hubungan, setakat hubungan haram jer!

Minah tu pun satu hal, mengikut jer kehendak si cinta hati tak guna tu, hingga maruah pun tergadai.. Kesian mak bapak dorang kalau dapat tahu perangai buruk dorang ni.. Haishhh! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top