0

Astagfirullah hal azimmm! Gambar apa jadahnya ‘disajikan’ ni weiii?? ‘Setan’ mana lah terlepas ni?? Haishhh! Mana lah perginya akal dua mangkok ayun kat atas tu yer?? Mengucap panjang lah Miss pagi-pagi ni melihat gambar 18x ditayangkan selamba di laman sosial.. Speechless!

Buat Miss ‘sedih’ sangat tu bila melihat perempuan sendiri yang muat naik gambar tak senonoh macam tu di media sosial, selamba jer dorang muat naik tanpa fikir kesan kepada dorang nanti.. Macam minah sengal tu lah, bangga betul muat naik gambar mengaibkan tu di laman sosial.. Dah tak takut dosa agaknya yer??

Minah tu bukan tak sedar gambar macam tu akan menjatuh maruah dia sendiri, tapi disebabkan keseronokan dibuai dengan belaian jantan yang menjahanamkan dirinya membuat dia tak sedar diri!

Korang lihat jer lah gambar yang dimuat naik tu, tanpa seurat benang pun di badan dorang! Kononnya tu nak menunjuk dan beritahu satu dunia yang dia dengan boyfriendnya baru lepas ‘ehem-ehem’.. Haishhh!

Miss pun tak tahu lah nak cakap apa lagi, dah ramai golongan bangang macam tu dok tayang gambar tak senonoh di laman sosial.. Dorang bangga melakukan maksiat tanpa segan silu untuk menayangkannya!

Kebiasaan yang ‘tolong’ sebarkan gambar mengaibkan tu, si gadis sendiri lah.. Dorang jer sibuk menghebahkan maksiat yang dorang buat, bila ada orang lain menghentam.. Mula mengatakan orang lain sibuk dan suka jaga tepi kain orang!

Sekarang ni boleh lah merasakan bahagia bersama jantan tak guna macam tu, lepas dah putus nanti semuanya benci.. Haishhh! Sedih melihat harga diri senang ‘dipijak’ macam tu jer..

Dah seperti ‘murahan’ jer! Hubungan antara lelaki dan perempuan dah tak ada batas, halal dan haram bukan menjadi penghalang lagi! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top