0

Apa perasaan korang melihat orang bertelajang bulat berkeliaran?? Mesti korang fikir dorang gila, betul tak?? Sekumpulan bercampur lelaki dan perempuan bertelanjang bulat di atas tu bukan kerana gila atau dorang sengaja jer berkeadaan memalukan macam tu..

Ini kerana sebelas pelacur dan pelanggan dorang dipaksa berjalan kaki di pusat bandar dalam keadan bertelanjang bulat tu, selepas ditangkap oleh pihak polis dalam satu serbuan yang dilakukan..

Miss ingatkan dorang nak membuat bantahan! Hahahaha.. Yela, minah dan mat saleh ni kan suka bogel kalau buat bantahan atau apa-apa jer..

Kalau tak, sebelum ni tak ada lah sekumpulan bercampur lelaki dan perempuan bertelanjang bulat menaiki roller coaster untuk mengutip ‘dana’ buat pesakit kanser.. Nak mengutip dana jer pun, tapi sampai bertelanjang bulat bagai!

Korang lihat jer lah gambar di atas tu, beberapa orang wanita dan pelanggan dorang hanya berkaki ayam dan cuba untuk  menutup kemaluan dorang menggunakan tangan..

Hah, tahu pun malu yer! Sekumpulan tu dilihat ada yang menangis selepas ditangkap oleh pasukan polis di sarang pelacuran dorang di St, Petersburg, Rusia.. Berdasarkan salah seorang saksi, polis menyerbu bangunan tu dan kemudian keluar bersama pelacur dan pelanggan dorang dalam keadaan mengaibkan serta menangis..

Lepas tu, kumpulan yang ditangkap tu dipaksa pulak berarak melepasi lima blok bangunan di bandar tu sebelum dibawa ke sebuah balai polis dengan menaiki kereta polis.. Nasib baik lah di Malaysia tak macam tu noh, kalau tak sakit mata juga menyaksikan orang berbogel macam tu! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top