0

Satu tindakan yang cukup berani di lakukan oleh seorang peminat setia pada penyanyi Indonesia Datuk Rossa.. Jarang dapat dengar kisah yang mengejutkan dilalui oleh Rossa..

Rossa kongsikan pengalaman yang agak mengejutkan bila bapanya menghubunginya dan memaklumkan padanya ada seorang jejaka merupakan peminat Rossa datang ke rumah untuk meminang Rossa..

Waktu adegan melamar itu Rossa tak ada di rumah tapi berada di Jakarta.. Pada mulanya ibu bapa Rossa fikir jejaka tu datang ke rumah sebab nak bekerja di pusat karaoke yang baru di buka oleh Rossa di Indonesia..

Tapi, tak sangka jejaka itu datang dengan hasrat nak meminang Rossa.. Terkejut dengan berita itu ibu bapa Rossa dah pun tolak lamaran jejaka itu.. Rossa pun tak nak terima lamaran dari jejaka tak tak pernah dikenali..

Waktu Rossa terima lamaran dari jejaka tak dikenali itu, Rossa dah pun ada kekasih.. Takkanlah Rossa tak terima lamaran jejaka lain kalau tengah hangat bercinta dengan kekasih yang merupakan ahli perniagaan..

Walaupun hubungan cinta yang terjalin antara kekasih sangat baik.. Rossa dan kekasih masih lagi tak merancang untuk mendirikan rumahtangga dalam masa yang terdekat.. Setakat ini hubungan yang terjalin antara kekasih dah hampir tiga tahun.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top