0

Tersebar beberapa keping gambar seorang lelaki berfesyen keterlaluan telah menarik perhatian netizen di China..

Korang lihat jer lah pakaian yang dipakai mamat di atas tu, dia pakai seluar dalam dan baju singkat macam tu ketika mengunjungi sebuah pasar raya di Shenzhen, China.. Teruk benor fesyen yang dipakai tu, dah macam bapok jer Miss lihat!

Otak mamat tu masuk air agaknya! Gila ke berpakaian tak senonoh macam tu di tempat awam.. Dah lah dengan kasut but tinggi dan seluar dalam yang mendedahkan bentuk dia punya ‘tut’ dan bontotnya tu, dia pulak selamba jer menonggek dan berjalan selamba mencari barang.. Gila!

Rakyat China memang sering menarik perhatian noh, ada saja dorang nak melakukan sesuatu yang pelik! Begitu juga lah dengan mamat sengal di atas tu, sanggup berpakaian tak senonoh macam tu sebab menagih perhatian orang ramai..

‘Kasihan’ sangat dengan orang yang jenis batak perhatian ni, sanggup melakukan apa saja sehingga memperbodohkan diri dorang jer!

Gambar mamat tu mula tersebar meluas dan menjadi bualan hangat dikalangan netizen.. Terdapat pelbagai reaksi daripada orang ramai, ada juga yang sengal memuji ‘keberanian’ mamat tu berpakaian macam tu di tempat awam..

Pujilah, lepas ni pakat ramai-ramai berbogel lah yer.. Benda yang tak patut disokong lah, dorang kalut jer nak sokong.. Entah apa-apa lah noh! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top