0

Beberapa hari lepas pelakon duda ‘hot’ iaitu Fezrul Khan dah dikritik hebat oleh peminat sebab selalu memuatnaik aksi separuh bogel di akaun Instagram.. Ada pihak rasa Fezrul muatnaik gambar ‘toples’ sebab nak tayang body..

Sebelum ni, body Fezrul tak sado bila dah selalu pergi gym dan mula membina badan.. Fezrul dah miliki body sado.. Segala penat lelah berusaha untuk miliki body sado macam tu mesti kena tunjuk kat orang, ye dak?

Kalau tak muatnaik gambar separuh bogel mungkin tak ramai peminat yang tahu Ferzul ada body sado..hehehe.. Tapi, tak mahu terus dikritik oleh peminat Fezrul tampil menafikan selalu muatnaik gambar bentuk badan bukan sebab nak menunjuk..

Gambar Fezrul tak berbaju tu dirakam waktu bercuti di Pulau Mabul, Sabah.. Menurut Fezrul kalau dah ada kat pulau tempat untuk berenang takkan Fezrul nak pakai baju yang menutup badan pulak..

Amboi! Alasan mandi di pulau boleh jadi alasan untuk halalkan tayang aurat untuk tatapan umum ke? Niat tak menghalalkan cara, habis kalau semua orang ni.. Terutamanya orang perempuan, boleh berbikini di pulau sebab alasan tengah dok bermandi-manda di pulau.. Mandi di pulau takkan nak pakai pakaian menutup badan..hahaha..

Kalau tak nak pakai baju waktu berenang kat pulau pun, Fezrul tak payah la nak muatnaik kat media sosial.. Dari peminat tak tahu Fezrul separuh bogel di Pulau Mabul terus peminat tahu.. Dah niat memang nak tayang body sado, nak nafikan pulak.. MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top