0


Ingatkan berani sangat la si Menteri Besar Selangor, Rafizi Ramli ni... Rupa-rupanya jantan ni spesis takde ‘telor’ jugak rupanya! Cakap belakang je berani tapi bila ajak berdepat tahu pulak kecut ‘telor’ hahahaha!

Suasana tegang dan kecoh seketika apabila sidang akhbar Rafizi yang diadakan di  Ibu Pejabat Amanah Perak hari ini turut dihadiri oleh  Pegawai Khas Isteri Perdana Menteri Datuk Rizal Mansor. Tetamu tidak diundang la katakan.... Terkejut beruk la bebbb Rafizi!

Sudah la kecoh pasal tetamu tidak diundang tu... Bertambah panas apabila petugas Amanah bertindak menghalang Rizal daripada memasuki perkarangan ruang sidang akhbar dengan alasan beliau tidak dijemput menghadirinya. Hahahaha masuk akal ke bebbb alasan macam tu?? Sampai 15 minit tau uolsss dorang dok kecoh pasal insiden tu.

Nampak sangat la yang sebenarnya Rafizi ni cuma seorang yang pengecut... Tak berani nak berdepan dengan keadilan! Jelas apa yang diperkatakannya selama ini itu semua hanyalah pembohongan dan penipuan semata-mata. Rafizi tak berani nak hadap kebenaran sebab tu dorang halang Rizal masuk.

“Dia (Rafizi) ini berani cakap belakang saja. Cakap depan tidak berani. Saya bukan nak jumpa dia sangat, kalau nak jumpa dia, bila-bila saya boleh jumpa.

“Saya cuma nak dengar apa dia cakap. Tetapi malangnya saya dihalang masuk pada sidang media dia. Kenapa? Takut pembohongannya terbongkar,” katanya.

Menurut Rizal, pihaknya tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis sekiranya Rafizi masih lagi meneruskan agenda pembohongan terhadap Rosmah berkenaan isu jet. Habis tak kan dorang nak biar je Rafizi terus menerus memfitnah Rosmah?

“Buat masa ini kita masih dalam peringkat perbincangan lagi dan meneliti pembohongan dibuat Rafizi,” katanya.

Tak tahu la apa pulak pembohongan yang bakal dilakukan oleh Amanah dan juga Rafizi Ramli mala mini... Sebab dengar kata mala mini dorang akan adakan ceramah pentas perdana yang bertajuk  ‘#Bongkar. Kita dapat GST, mereka dapat jet’.

Bukan setakat Rafizi je... Mat Sabu yang kaki kencing tu pun aka nada sekali. Elok la dorang berdua kan kaki kencing jadi memang sesuai sangat la jika digandingkan bersama. Tak tahu la penipuan apa pulak yang akan dorang lakukan malam ni. Rizal datang pulak ke tak malam ni?? Katanya ”Saya akan datang kalau dijemput.”

Harap-harap datang lagi la yer biar terkedu dorang semua tu atas pentas! Nak fitnah sangat kan... Belakang je sembang kencang mai depan kecut perut. -TiraGomez/Utara News.com

Post a Comment

 
Top