0

Alahaiii! Inilah jadinya kalau akal letak kat kepala lutut, lepas tu otak pun tak dapat berfungsi dengan baik lagi.. Budak-budak sekarang ni sengal betul kan.. Sikit-sikit acah nak toreh tangan bagai bila cinta monyet terputus ditengah jalan..

Kononnya tu, nak buktikan betapa kecewanya atau 'terlalu mencintai' seseorang tu sampai sanggup mencederakan diri sendiri.. Itulah yang dikatakan dasar bodoh punya orang.. Haiisshh!

Korang lihat jer lah gambar di atas tu, mamat sengal tu toreh tangannya kerana tak dapat melupakan si kekasih hati yang dah tinggalkannya dua tahun lalu.. Piuuhh! Kalau takat pasal cinta monyet pun nak bunuh diri bagai, patutnya masa dia dilahirkan patut mati teros jer..

Yela, bila dah besar panjang menyusahkan orang jer! Besar macam tu dah ada akal boleh fikir mana baik dan buruk,  tapi sebab cinta monyet jer nak menghancurkan masa depan dan bunuh diri bagai.. Bodoh betoiii!

Miss tengok dia punya toreh tu pun, macam lawak jer.. Kesan torehan tu macam kena cakar dengan kucing, poyo jer lebih nak bunuh diri! Tak matinya kalau takat toreh macam tu.. Hahahah..

Kononnya tu, tu percubaan kali kedua sebab yang pertama gagal.. Macam-macam hal betul dengan budak-budak sekarang ni yer.. Kesian mak bapak dorang membesarkan dorang, beri kasih sayang dan didikan tapi anak pilih jalan untuk jahanamkan diri sendiri.. So, ‘sad’! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top