0

Alahaiii! Bila dah kekeringan idea nak ‘create’ sesuatu yang gempak untuk dimuat naik di media sosial, akan muncul lah status bangang menyemak.. Lebih memalukan tu, selalu dok perangai hodoh tu adalah perempuan..

Miss baca dorang punya status pun sampai geleng kepala jer.. Kadang-kadang tu benda yang lucah pun nak dilawakkan, lebih-lebih menyebut alat sulit dorang sendiri untuk dijadikan 'bahan' cerita..

Selamba jer dorang mengeluarkan status lucah macam tu tanpa rasa malu langsung! Dorang tak sedar apa yang lakukan tu hanya menjatuhkan maruah dorang sendiri jer! Memalukan!

Tapi apa boleh buat dengan orang macam tu, dinasihatkan pun tak ‘jalan’ jugak.. Dorang hanya memikirkan keseronokkan jer dan tak pedulikan apa yang orang lain fikirkan..

Begitu jugak dengan minah senget kat atas tu, cer korang  baca dia punya ‘moment’ bangang yang dimuat naik di laman sosial WeChatnya.. Pasal bulu ketiak pun, nak berceritakan..

Nasib baik jugak lah dia tak muat naik pasal bulu lain noh.. Kalau dibuatnya, Miss tak tahu lah mana malunya dah pergi! Miss baca momentnya tu pun, rasa bangang jer.. Dah tak ada benda-benda elok sikit ke nak buat status??? Haishhhh!

Kalau dah tak ada benda nak dimuat naik tu, lebih baik duduk diam-diam dan letak handphone tu jauh-jauh daripada dok merepek mengeluarkan status bangang macam tu.. Sengal betoiii! - MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top