0

Wahhh! Bangga betul minah bertudung kat atas tu menayangkan gambar aksinya bertukar air liur dengan boyfriendnya di laman sosial yer! Sedut lah air liur si boyfriend tu puas-puas, jangan tak sedut..

Peduli lah apa orang lain nak kata kan, janji ‘kesawitan cinta’ dorang perlu dipertahankan sampai jahanam.. ‘Hebat’! Miss lihat minah tu macam budak sekolah lagi jer..

Bagus sangat lah dok menyerah diri percuma macam tu jer kat si boyfriend yer! Si boyfriend pun seronok lah, tak perlu dia bersusah payah untuk menghalalkan hubungan tu.. Yela, takat couple biasa pun dah boleh dapat ‘rasa’ macam-macam..

So, buat apa nak susahkan diri nak menghalalkan hubungan tu, betul tak?? Dah si perempuan sendiri rela menyerah maruahnya, apalagi terima jer lah.. Benda dah ‘percuma’, siapa yang tak nak! Itulah kesilapan orang perempuan, terlampau ikut nafsu..

Lepas tu dorang jugak yang merana ditinggal si boyfriend, masa tu baru lah nak menyesal.. Seorang lelaki kalau dia betul-betul ikhlas nak menjadikan wanita tu sebagai pasangan hidup dia, dia tak akan menyentuh perempuan tu sesuka hati sebelum hubungan tu sah..

Dia pasti akan jaga maruah wanita tu daripada dicemari, betul tak?? Jangan lah disebabkan cinta, korang perlu menyerah segalanya.. Itu hanya orang cetek akal tak fikir masa depan! MissHana/Utaranews.com

Post a Comment

 
Top