0


Kisah cinta pelakon Sharnaaz Ahmad dan kakak Neelofa iaitu Noor Nabila sentiasa menjadi perhatian netizen.. Pasangan ini selalu timbulkan kontroversi dengan memuatnaik gambar atau video ‘mesra’ di laman sosial..

Sebelum ini, seorang pengacara TV dikenali sebagai Intan Suraya ada menyindir Sharnaaz di ruangan komen.. Kecoh juga bila Sharnaaz tampil membalas komen dari pengacara itu, dah macam ‘bergaduh’.. Perbuatan ‘maksiat’ pasangan ini boleh pulak mendapat sokongan dari peminat setia Sharnaaz..

Intan Suraya kena hentam teruk dengan peminat sebab menyindir pelakon kesayangan dorang.. ‘Jebat memang pantang dicabar’, lagi orang mengutuk dan menghina lagi Sharnaaz suka ‘provok’..

Terbaru, di bulan yang mulia ini Sharnaaz dah muatnaik video ‘mesra’ berlaga-laga pipi dengan Nabila di akaun Instagram.. Adegan dalam video itu menunjukkan Nabila tanya soalan pada Sharnaad ‘Nak pergi mana, nak tinggal i?’.. Sharnaaz ala-ala lelaki manja jawab, ‘tak berani’.. Walaupun muka gangster dalam hati ada taman bro..hahaha..

Romantik ke idok pasangan ni? Di bulan Ramadhan ni Sharnaad muatnaik adegan ‘mesra’, ada pihak sifatkan pelakon itu tak reti nak hormat bulan mulia.. Tahan la Sharnaad, sebulan je pun umat Islam berpuasa..

Hormat la sikit bulan yang mulia ni, habis berbuka saja.. Terus boleh buat adegan berlaga-laga pipi? Penat la dok tahan lapar dan dahaga sehari suntuk kalau lepas buka puasa buat perangai macam ni.. - MissA/UtaraNews.com

Post a Comment

 
Top